Hírek

Elérhetőségek

DPMV Zrt. tájékoztató Ügyfélszolgálatok elérhetősége

Tisztelt Felhasználóink!

 

Tájékoztatjuk Tisztelt Felhasználóink,

hogy társaságunk 2020. november 12. (csütörtök) napjától

a személyes ügyfélszolgálati ügyek intézését valamennyi ügyfélszolgálatán határozatlan időre felfüggeszti.

 

Ügyeiket továbbra is intézhetik:

- elektronikusan e-mailben: info@dpmv.hu

- e- ügyfélszolgálatunkon (regisztrációt követően): https://eugyfel.dpmv.hu/

- postai úton (2360 Gyál, Kőrösi út 190.)

- telefonon (06-29-340-010)

 

a telefonszám tárcsázását követően a telefon nyomógombjaival választható menüpontok:

- 1 gomb Ügyfélszolgálati munkatárs

- 2 gomb Hibabejelentés

 

Az ügyintézés megkönnyítése érdekében kérjük, szíveskedjen előkészíteni a számlán található vevő (fizető) azonosítószámát. Adatokat tartalmazó tájékoztatást telefonon csak az azonosítás után áll módunkban közölni.

 

Telefonos ügyfélszolgálatunk az alábbi időpontokban fogadja a beérkező hívásokat:

 

Hétfő-kedd-csütörtök: 7.00 - 16.00

Szerda: 7.00 - 16.00

Péntek: 7.00 - 13.00

 

Társaságunk ügymenete továbbra is folyamatos marad, és mindent megteszünk azért, hogy zavartalan és biztonságos szolgáltatást nyújtsunk valamennyi Felhasználónk részére.

Előre fizetős vízmérők feltöltését ócsai ügyfélszolgálatunkon kizárólag telefonon előre egyeztetett időpontban látjuk el. Kérjük, munkaidőben szíveskedjenek időpontot foglalni a 06-29-340-010 (562 melléken) telefonszámon.

 

Bekötési igények fogadása:

Lakossági vagy közületi előzetes tájékoztatás kérés víziközmű-szolgáltatásról, igénybejelentés benyújtása e-mailben a kozmuegyeztetes@dpmv.hu e-mail címen.

Közterületet érintő bekötési- és hálózatépítési tervek benyújtása kizárólag a Lechner rendszeren keresztül közműegyeztetve lehetséges. A közterületet nem érintő (ikresítés, almérő, szennyvíz rákötés) terveket a tervjovahagyas@dpmv.hu e-mail címen fogadjuk.

 

Megértésüket, és együttműködésüket köszönjük.

 

forrás:https://www.facebook.com/dpmvzrt/