Hírek

Elérhetőségek

PÁLYÁZAT – Anyakönyvvezető és hatósági ügyintéző munkakör

Felsőpakonyi Polgármesteri Hivatal

A közszolgálati tisztviselőkről szóló 2011. évi CXCIX. törvény 45. § (1) bekezdése alapján

pályázatot hirdet

anyakönyvvezető és hatósági ügyintéző

munkakör betöltésére.

A közszolgálati jogviszony időtartama:
Határozatlan idejű közszolgálati jogviszony

Foglalkoztatás jellege:
Teljes munkaidő

A munkavégzés helye:
Pest megye, 2363 Felsőpakony, Petőfi Sándor utca 9.

A közszolgálati tisztviselők képesítési előírásairól szóló 29/2012. (III. 7.) Korm. rendelet alapján a munkakör betöltője által ellátandó feladatkör:
A 29/2012.(III.7.) Korm. rendelet 1. sz. mellékletének 14. és 25. pontja alapján: hatósági és anyakönyvi feladatkör I. besorolási osztályban

A munkakörhöz tartozó főbb tevékenységi körök:
Anyakönyv-vezetéssel kapcsolatos feladatok ellátása: házasságkötések, születések, halálesetek anyakönyvezése, hagyaték és kapcsolódó feladatok ellátása (hagyatéki leltár felvétele, közjegyzővel kapcsolattartás), állampolgársági hazai anyakönyvezetési ügyek, honosítás, névváltozások, névmódosítások, apai elismerő nyilatkozat, közreműködik a házasságkötéseknél.

Ipari és belkereskedelmi igazgatási feladatok, birtokvédelmi feladatok ellátása, engedélyek kiadása, egyéb hatósági ügyek intézése, hatósági bizonyítványok kiadása, címmegállapítással és címképzéssel kapcsolatos feladatok ellátása. Ügyfelekkel való kapcsolattartás. A tevékenységi körbe tartozó jogszabályok folyamatos követése.

Jogállás, illetmény és juttatások:
A jogállásra, az illetmény megállapítására és a juttatásokra a közszolgálati tisztviselőkről szóló 2011. évi CXCIX. törvény, valamint a(z) Közszolgálati Szabályzat vonatkozó rendelkezései az irányadók.

Pályázati feltételek:

  • magyar állampolgárság,
  • cselekvőképesség,
  • büntetlen előélet,
  • anyakönyvi szakvizsga megléte,
  • felsőoktatásban szerzett közszolgálati, gazdaságtudományi, természettudományi, bölcsészettudományi, társadalomtudományi, hittudományi, jogi, műszaki szakképzettség; vagy felsőoktatásban szerzett szakképzettség és informatikai, ügyviteli, közgazdasági, közszolgálati, jogi szakképesítés, vagy kormányablak ügyintézői vizsga,
  • felhasználói szintű MS Office alkalmazások ismerete

A pályázat elbírálásánál előnyt jelent:

  • közigazgatásban szerzett legalább 2 éves szakmai tapasztalat,
  • közigazgatási szakvizsga

Elvárt kompetenciák:

  • önállóság, precizitás, megbízhatóság, felelősségtudat, terhelhetőség,
  • kiváló helyesírás és szakmai nyelvezetű fogalmazási készség,
  • magas szintű szóbeli és írásbeli kifejezőkészség,
  • csapatmunkára való alkalmasság, együttműködés

A pályázat részeként benyújtandó iratok, igazolások:

  • A 87/2019. (IV. 23.) Korm. rendelet 1. melléklete szerinti önéletrajz,
  • Motivációs levél,
  • A végzettséget, szakképesítést tanúsító okiratok másolatai,
  • A pályázatban előnyként megjelölt feltételeket igazoló dokumentumok,
  • Három hónapnál nem régebbi erkölcsi bizonyítvány,
  • Nyilatkozat, hogy vállalja a vagyonnyilatkozat-tételi eljárás lefolytatását,
  • Nyilatkozat arról, hogy a pályázati anyagában foglalt személyes adatainak a pályázati eljárással összefüggésben szükséges kezeléséhez hozzájárul,
  • Nyilatkozat arról, hogy kinevezése esetén munkaköri összeférhetetlenség vele szemben nem áll fenn, nem áll hivatalvesztés fegyelmi büntetés hatálya alatt, amely miatt közigazgatási szervnél nem alkalmazható.

A munkakör betölthetőségének időpontja:
Az állás várható betöltésének időpontja: 2025.08.11.

A pályázat benyújtásának határideje: 2025.07.23.

A pályázati kiírással kapcsolatosan további információt Ruska Renáta személyügyi előadó nyújt, a 06-20-929-9776 telefonszámon.

A pályázatok benyújtásának módja:
Postai úton, a pályázatnak a Felsőpakonyi Polgármesteri Hivatal címére történő megküldésével (2363 Felsőpakony, Petőfi Sándor utca 9.). Kérjük a borítékon feltüntetni a pályázati adatbázisban szereplő azonosító számot: F/2332/2025., valamint a munkakör megnevezését: anyakönyvvezető és hatósági ügyintéző.

A pályázati eljárás, a pályázat elbírálásának módja, rendje:
A pályázat benyújtásának kizárólagos feltétele az előírt végzettségnek való megfelelés. Az előzetes bírálat a szakmai önéletrajz és a végzettség alapján történik. A megadottól eltérő módon benyújtott pályázat annak automatikus figyelmen kívül hagyását eredményezi. Erkölcsi bizonyítvány hiányában csatolni kell a kérelmezés postai feladóvevényét vagy ügyfélkapus visszaigazolását. A kinevezéskor 6 hónap próbaidő kerül kikötésre. A Pályáztató fenntartja magának a pályázati eljárást eredménytelenné nyilvánításának jogát.

A pályázat elbírálásának határideje: 2025.07.31.

A munkáltatóval kapcsolatban további információt a www.felsopakony.hu honlapon szerezhet.